close

夢想的聲音張小七VAVA《Jai Ho》完整視頻觀看歌詞下載

夢想的聲音 張小七 VAVA《Jai Ho》完整視頻在線觀看

歌詞

Jai Ho! (Live) - 張小七/VAVA

詞:VaVa/Nicole Scherzinger

曲:VaVa/A. R. Rahman/Double_G

編曲:Double_G/壹leven(Unit Muzik)

制作人:Double_G(Unit Muzik)/黃怡

音響總監:金少剛

音樂總監:劉卓

Band Leader:崔迪

吉他:金冬昱/崔萬平/高恭鵬

鍵盤:王文穎/張效衡/崔迪

Program:李智偉

貝斯:崔赫

鼓手:王卉/喬羽/陳志龍

和音:竇穎/林靈/曾嶸/陳磊

弦樂:靳海音 弦樂團

長號:胡清文

小號:高杜

薩克斯:陳嘉俊

I got fever

Running like a fire

For you I will go all the way

I wanna take you higher

Jai Ho

I got shivers

When you touch that way

I'll make you hot

Get all you got

I'll make you wanna say

Jai Ho

I keep it steady cause steady

That's how I feel it

This beat is heavy so heavy

You gonna feel it

Yeah 帶著囂張氣焰

準備離開地面

想看誰還有意見

屑 什麼都不屑

電話我不接

小朋友叫姐姐

沒有分寸也不懂禮貌

沒人敢跟我開玩笑

瞭解 hold 住場面的技巧

人群中我 最閃耀

我知道這就是我主角

我知道我就是這主導

The party

我才是這主角

Jai Ho

You are my destiny that I still believe

My thinking is coming still real

You are my destiny

Jai Ho

No there is nothing that can stop us

Nothing can ever come between us

So come and dance with me

Jai Ho

我不需要 這虛偽的外表

自信就好 最華麗的外套

生活單調 自我能欣賞就好

女王駕到 你就應該註意到 快跑

I got shivers when you like a star

For you and I will go out

When I wanna take you home

Jai Ho

Do you love me

Do you love me油煙靜電機租賃

Do you want me

吻我手背

Baby no way

聚光燈輪到我

Look out

Say my name

我與眾不同

因為我不跟風

用實力去服眾

堅持到某一天就會成功

我放下狠話

要做 on the top

路走到分叉

也不會被世界同化

更不相信童話

我把邪惡謀殺

要知道我不管臺上臺下

面對著壓力也再不害怕

You are my destiny that I still believe

My thinking is coming still real

You are my destiny

Oh oh oh oh

No there is nothing that can stop us

Nothing can ever come between us

So come and dance with me

Jai Ho

我不需要 這虛偽的外表

自信就好 最華麗的外套

生活單調 自我能欣賞就好

女王駕到 你就應該註意到

新竹靜電機租賃Jai Ho

台中靜電機出租

台灣電動床工廠 電動床

台灣電動床工廠 電動床

AUGI SPORTS|重機車靴|重機車靴推薦|重機專用車靴|重機防摔鞋|重機防摔鞋推薦|重機防摔鞋

AUGI SPORTS|augisports|racing boots|urban boots|motorcycle boots

arrow
arrow
    全站熱搜

    ncg5cpap4f 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()